Cad frunzele…


photo_3892_20090123Aţi observat că uneori trece parcă viaţa pe lângă noi? Abia zilele trecute mi-am dat seama că a venit toamna cu adevărat. Din întâmplare am privit pe geam şi am văzut o ploaie de frunze ruginite acoperind pământul. Ce privelişte minunată!!!  Mi-am spus: „Cum de nu am văzut asta până acum?”. Cred că ajungem în anumite momente din vieţile noastre când ne pierdem pe noi înşine în tot acest zbucium cotidian care ne înconjoară şi ne sufocă. Ne pierdem în muncă, ne pierdem în indiferenţă, ne pierdem în grija zilei de mâine, ne pierdem în agitaţia străzii… nu există nici un dispozitiv GSP inventat ca să ne arate calea spre noi înşine (dacă ar exita poate ar avea vânzări record), dar lucrurile mici (pe care nu le mai vedem) sunt şanse de a ne regăsi pe noi.  Am privit din întâmplare pe geam şi am redescoperit toamna (un anotimp pe care îl îndrăgesc mult )… Cât de frumoasă este regăsirea!!! Oricât de încărcaţi am fi să avem ochi să vedem cum cad frunzele toamna! 🙂 Din când în când mai arunc câte o privire pe geam… păcat că frunzele sunt cam pe terminate! Acum aştept primul fulg de nea… 🙂

Spor în toate cele bune!

Sursa foto: http://www.freedigitalphotos.net

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cad frunzele…

  1. Pingback: Gadarenii şi “porcăria” de azi… « "Tu, omule al lui Dumnezeu, ai o Taină!"

Spune ce părere ai

