Despre abstinenta


În alte rânduri, am spus cât de mult respect persoanele dependente aflate în abstinență. E un respect ce s-a creat în timp, bazat pe observație, dialog și nejudecare.

Am învățat multe de la fiecare dintre dependenții (și codependenții) cu care am interacționat de-a lungul timpului. Am ascultat, am întrebat, am fost întrebat și am răspuns, am notat, în minte și în inimă…

Astăzi, vă propun una dintre aceste notițe:

„Îmi place abstinenţa, pentru că nu poate fi cumpărată și dacă nu poate fi cumpărată, înseamnă, că e nepreţuită!”

(Bărbat, alcoolic, membru AA).

Cum să nu te pună pe gânduri?!

Spor în toate cele bune!

PS: Recitind-o, în previzualizarea articolului, mi-am dat seama că, în scris, și-a mai pierdut din adâncime. Însă, dacă realizezi că aceste cuvinte, au fost spuse de un om care a trecut prin suferința unei dependențe și a luat viața de la capăt, ca un nou născut, atunci ea își recapătă încărcătura care m-a impresionat atunci când am auzit-o.

Acest articol a fost publicat în Alcoolism și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune ce părere ai

