Mai mult decât o reclamă la… şampon


Ps: Cu puţină creativitate, o simplă reclamă…la şampon, poate deveni o lecţie de viaţă…

Spor în toate cele bune!

Acest articol a fost publicat în Audio/Video și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Mai mult decât o reclamă la… şampon

  1. Pingback: Mai mult decât o reclamă la… şampon - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Theodora zice:

    Acum mai multi ani in urma am fost si eu din randul celor cu complexe ,mai mult sau mai putin justificate.(de unii da,iar de altii ,nu).Fiind o fire foarte sensibila, ma dureau comentariile de la acea vreme,dar cum copiii la scoala sunt uneori rautaciosi…Anii insa au trecut si odata cu ei am invatat sa scap de complexe,chiar mi-am impus acest lucru.Cand insa gasesti pe cineva care sa fie alaturi de tine si sa iti descopere calitatile in primul rand,cred eu ca mai intai cele morale sunt mai importante,si apoi restul ,complexele devin ,incet,incet de domeniul trecutului si omul devine o fiinta care arata ceea ce are mai bun de oferit.Acum sunt multumita ca pot oferi celor apropiati mie o parte din inima mea si asta e cel mai minunat lucru.Foarte sensibila reclama si care da de gandit tuturor care au nevoie de o incurajare la uin moment dat.

    • andrei zice:

      Frumoase gânduri!
      Realitatea ne arată că de cele mai multe ori complexele sunt o plăsmuiri ale noastre „subliniate” de cei din jur, însă cu cât reuşeşti să le depăşeşti mai repede cu atât ai ocazia de a te transforma interior, de a te descoperi pe tine şi de a-i face pe cei din jurul tău părtaşi ai păcii şi fericirii tale…
      Spor în toate cele bune!

  3. Theodora zice:

    La multi ani de Sf.Andrei!

  4. Ramona zice:

    Extraodinar! Multumesc, Andrei, voi pune si eu in curand pe blog, merita 🙂
    La multi ani cu pace si bucurie.

    • andrei zice:

      Nu ai pentru ce Ramona!
      Şi pe mine m-a impresionat când am văzut-o pentru prima data… mai rar aşa reclamă.
      La Mulţi Ani cu pace şi multe multe bucurii şi ţie!

      Spor în toate cele bune!

Spune ce părere ai

