”Cântecul lui Ștefan”


Am multe amintiri deosebit de frumoase din perioada când am urmat cursurile Seminarului de la Mănăstirea Neamț. Din cufărul de amintiri, au ieșit la lumină astăzi, momentele în care, cântam împreună cu colegii mei din corul Seminarului ”Cântecul lui Ștefan”. Fie că eram la repetiții, la vreun concert sau concurs coral, îmi amintesc că de fiecare dată când interpretam acest cântec mă cuprindea o dulce emoție: poate în nici un alt moment nu mă simțeam mai mândru că sunt român ca în acele clipe.

L-am ascultat și astăzi! E 2 iulie! Și mă bucur că, deși timpul a trecut, el continuă să îmi atingă sufletul…

Îl pun mai jos… poate și voi vă veți bucura de el împreună cu mine…

Sfinte Ștefan, roagă-te lui Dumnezeu  pentru noi!

Pentru cunoscătorii de muzică psaltică:

Paraclisul Sfântului Ștefan cel Mare (notație psaltică format pdf)

Sursa: aici

Spor în toate cele bune!

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la ”Cântecul lui Ștefan”

  1. theodora spune:

    Impresionant .Te duce cu gandul la o Romanie care ne-am dori -o cu totii,mai curata si cu oameni cinstiti care sa ne conduca.

    • andrei spune:

      Mi se pare că cei ce ne conduc sunt de fapt cei pe care îi merităm… Oricum atâta timp cât vom aștepta ca lucrurile să schimbe (inculusiv să avem o țară mai curată) de la cei ce ne conduc (indiferent de culoarea poltică) nu vom realiza mare lucru.

  2. Radut-Taciu Ramona spune:

    Minunat cantecul Cand a a fost sa moara Stefan, excelenta interpretarea si binevenite pentru ochii si urechile celor care au de vazut si de auzit… cuvintele adresate pe banda de jos.
    Sa dea Domnul sa ne trezim odata cu totii, caci e pacat de sacrificiile bunicilor si parintilor nostri, inclusiv de nevinovatia copiilor care ne urmeaza.

    • andrei spune:

      Nu știu cât de posibil să ne trezim ”cu toții”… dar sunt sigur că fiecare dintre noi se poate trezi în dreptul său… și numai așa putem schimba ceva…

  3. Pr. Andrei spune:

    Reblogged this on ProsAnthropos….

Spune ce părere ai

