Patrimoniu românesc


Deși nu am avut ocazia de a pătrunde în adânc tainele acestei arte, îmi place să fac poze și să admir operele profesioniștilor în ale fotografiei. Prin intermediul lui Ionuț am ajuns pe site-ul proiectului Patrimoniu Românesc pe care îl puteți vizita aici.

Conform spuselor autorului, Cosmin Dănilă, acest proiect fotografic ”își propune să treacă în revistă obiectivele naturale și culturale cu o valoare deosebită [din țara noastră n.n], ce au fost incluse pe lista patrimoniului modial UNESCO”.

În galeria foto găsești fotografii deosebit de frumose care te fac să spui ,vorba cuiva: ”Asta e România mea!”

Felicitările mele autorului!

Spor în toate cele bune!

Ps: Cele mai multe fotografii sunt de la mănăstiri ortodoxe. Iată că Ortodoxia face parte din patrimoniul universal nu doar prin spiritualitatea ei ci și prin ceea ce a reușit să zidească. Ea a zidit suflete frumoase care, la rândul lor, au zidit monumente frumoase!

Acest articol a fost publicat în Fotografie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Patrimoniu românesc

  1. nei nenea, vezi ca ai greseli ortografice…..mai verifica o data inainte sa dai drumul la post. Peace!

  2. btw, si eu am incurcat o tasta:P….

Spune ce părere ai

