4 răspunsuri la Schimbări de aspect

  1. Ionela-Cristina zice:

    Ma bucura ideea unei schimbari, insa din punctul meu de vedere varianta actuala este extrem de greu lizibila, culoarea fondului este prea saturata. Scrisul este prea mic si se cam pierde in spatiu. Sper ca nu va ramane forma aceasta ca definitiva.

    In alta ordine de idei, spor la scris si in toate cele bune!

    • andrei zice:

      Adevărul e, Cristina, că singurul lucru care nu mi-a plăcut la acestă temă a fost dimensiunea font-urilor, așa încât sunt de acord cu tine în ceea ce privește lizibilitatea, deși nu e chiar imposibil de citit… în schimb mi-au plăcut multe alte lucruri: așezarea în pagină, schema de culori, aerul fresh al temei… până la urmă nu cred că există tema perfectă și e nevoie de un compromis între aspect și utilitate…
      Oricum sunt încă în căutări… 🙂
      Mulțumesc pentru feed-back!
      Spor și ție în toate cele bune și te mai aștept și cu alte gânduri…

  2. Ramona zice:

    Azi m-am gândit la ”Blogul lui Andrei” 🙂 Îmi place albastrul tău, e liniştitor.
    Nu am găsit bannerul, aş dori să îl pun la mine pe blog.

    • andrei zice:

      Bună seara Ramona,
      Am avut un banner însă l-am dat jos de pe blog pentru a face altul, zic eu mai expresiv și mai aproape duhul blogului, dar timpul nu mi-a mai ajuns ca să îl termin… sper însă să fie gata cât de repede împreună cu logo-ul blogului…
      Oricum, mulțumesc de intenția de a-l pune pe blogul tău. Să nu îți pierzi ideea până voi termina eu bannerul… 🙂
      Spor în toate cele bune!

Spune ce părere ai

