Craciunita noastra


A înflorit crăciunița (schlumbergera sau cactusul de Crăciun) de pe biroul meu și e o minunăție. O avem de doi ani și e prima dată când înflorește. Înțeleg mai bine acum, esența expresiei „floare rară”.

Îmi bucură privirea și îmi ține companie când scriu pe blog așa încât m-am gândit să v-o prezint:

Această prezentare necesită JavaScript.

Spor în toate cele bune!

Acest articol a fost publicat în Fotografie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Craciunita noastra

  1. theodora zice:

    Superba! Si eu am avut intr-un an, rosie-o minunatie.Poate ne aratati fotografii si cu baietelul?Ne-am bucura.Si copii sunt tot ca niste floricele ,care nu pot creste si inalta, fara iubire,nu-i asa?Si noi avem un baietel de 6 anisori,nazdravan.Numai bine va doresc!

    • andrei zice:

      Așa este, doamna Theodora, copii sunt cele mai frumoase floricele. 🙂
      Mă bcurur să aflu că și dumneavoastră aveți un băiețel. Să dea Bunul Dumnezeu să vă aducă cât mai multe bucurii în familie.
      Poate pe viitor o să pun pe blog și fotografii cu familia mea, până atunci, vă aștept de fiecare dată cu bucurie pe blog și vă mulțumec pentru faptul că citiți și comentați articolele mele.
      Spor în toate cele bune!

  2. theodora zice:

    scuze,-copiii- am gresit.din repezeala.

  3. ioana zice:

    ce frumos!incepuse sa infloreasca de cand eram la voi…poate am avut si noi o influenta asupra ei :)) Ioana

Spune ce părere ai

