Schimbare


Vă spuneam în ultima mea postare că, în perioada în care am stat departe de blog, viața mea și a familiei mele s-a schimbat semnificativ.

Iată cum:

În data de 19 februarie, am început, practic, a doua mea/noastră viață.

Atunci, am fost hirotonit diacon de către Preasfințitul Calinic Botoșăneanul, în biserica parohiei pe care o voi păstori și despre care vă voi povesti cu altă ocazie.

După două săptămâni, în data de 4 martie, Duminica Ortodoxiei, am fost hirotonit preot de către Înaltpreasfințitul Teofan, în Catedrala Mitropolitană din Iași.

Aș  vrea să pot exprima în cuvinte ceea ce am simțit și am trăit în ultimele aproximativ 50 de zile însă îmi este peste putință. Aș vrea să vă dau din bucuria mea de a fi atât de aproape de Dumnezeu, de a sluji toate cele trei Liturghii ale Bisericii noastre, de a învăța, de a împărtăși și de a mă împărtăși cu Trupul și Sângele Domnului Hristos, de a asculta, de a mângâia, de a binecuvânta, de a mă ruga…

Sper ca trăirile pe care le-am avut în aceste prime zile ale diaconiei și apoi ale preoției mele, să nu mă părăsească atâta vreme cât va voi Dumnezeu să mă numesc slujitor al Său și preot al Sfintei Biserici Ortodoxe.

Ce se va întâmpla cu blogul?

Pentru că o parte din mine este și în paginile acestui blog, pentru că în tot timpul cât am scris aici am oferit din toată  inima și am primit în același timp, el va merge mai  departe. Nu știu cât de des voi mai putea scrie însă de fiecare dată o voi face cu plăcere.

Până la următoarea noastră întâlnire, vă las în grija Domnului.

Dumnezeu să vă binecuvinteze!

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Acest articol a fost publicat în Anunţuri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Schimbare

  1. catalia zice:

    Doamne, ajuta in inalta slujire. Bucurie!

    • andrei zice:

      Multumesc! Sa ne ajute Dumnezeu pe fiecare dintre noi in cele in care ne-a asezat!
      Spor in toate cele bune!

  2. Claudiu Bors zice:

    Sa ai calea binecuvantata!

  3. behaitul oilor si Glasul Pastorului zice:

    fiindca ai primit imputernicire sa deosebesti binele de rau chiar si pentru o turma pe care sa o pastoresti cu vrednicie, as dori sa cunosc opinia dumitale despre modul in care privesc eu lucrurile spirituale si pe care le prezint pe blogul meu. Ma gandesc totusi ca nu-ti vei permite sa cheltuiesti prea mult timp cu cititul, dupa cum spui ca ai
    foarte putin alocat pentru propriul blog. La fel as putea spune si eu, daca nu mi-ar pasa deloc de celelalte oi din alte staule , despre care vorbeste Mantuitorul
    Mai am si alte oi, care nu sunt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor. (Ioan.10:16)

    • andrei zice:

      Aș crede că doriți un dialog autentic dacă ați semna comentariul cu un nume real. Dacă vreți să vorbim, să schimbăm idei, putem face asta ca de la persoană la persoană. Dacă nu vreți decât reclamă atunci se înțelege anonimatul… În plus, la ce v-ar folosi opinia mea?
      Spor în toate cele bune!

  4. Pingback: După un an de preoție… | ProsAnthropos

  5. Pingback: „PosAnthropos” de 4 ani | ProsAnthropos

Spune ce părere ai

