Dilemă + să o ajutăm pe Alexandra (acum și prin donații telefonice)


V-am adus deja în atenție cazul Alexandrei și campania demarată pe șaptepietre pentru ai ușura suferința .

M-am întâlnit cu George – Nicolae, co-inițiator al campaniei și inevitabil, am început să discutăm și despre Alexandra și familia ei. Mi-a povestit ce au reușit până acum și ce speră să reușească prin această campanie.

Din ceea ce mi-a spus mi-a rămas în minte, printre alte lucruri, următorul fapt: pe lângă oamenii cu suflet mare care au sărit în ajutor, au mai fost încă două categorii: cei care au ajutat, dar cu inima strânsă și cei care au refuzat să ajute.  Și unii și alții sunt legați prin aceeași motivație: boala fetiței este incurabilă iar speranța de viață redusă.

Mi-am dat seama că lumea în care trăim ne îndeamnă să gândim în termenii economiei de piață chiar și atunci când vrem să facem o faptă bună. În loc să ne gândim la suferința pe care o putem alina, putem fi tentați să privim lucrurile din perspectiva profitabilității și a impactului unei investiții. De aici și dilema: să ajut sau să nu ajut?!

Da, boala Alexandrei este incurabilă. Da, speranța de viață este redusă. Da, există multe alte cazuri de copii/oameni maturi care suferă de boli grave care însă pot fi vindecate și care ar putea fi ajutate, însă, nu numărul anilor vieții sunt importanți ci modul în care sunt ei trăiți.

NU contează care este speranța de viață a Alexandrei ci ca fiecare clipă a vieții ei să fie cât mai departe de suferință. Asta nu e o  investiție profitabilă?!

Precizare: Textul acesta l-am scris în urmă cu câteva săptămâni și aștepta publicarea. Dar iată că Anda-Elena a revenit cu un articol legat de Alexandra care m-a bucurat mult.

Cine dorește să o ajute poate acum să facă donații și prin telefon:

Printr-un SMS la 848 – 2 euro (număr gratuit în reţelele Cosmote, Orange, Vodafone)

Prin Romtelecom, formând :
0 900 900 301 – 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel
Nu se percepe TVA.

Vă recomand să vizionați și următorul material video de susținere a campaniei.

Mai multe detalii aici.

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Acest articol a fost publicat în Anunţuri, Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Dilemă + să o ajutăm pe Alexandra (acum și prin donații telefonice)

Spune ce părere ai

