Balada Sfinților Martiri Brâncoveni


În două interpretări deosebite…

Vă rog să ascultați cu atenție versurile… câtă demnitate am pierdut noi românii în aproape trei secole! Prea multă…

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Update: puteți descărca partitura baladei Sfinților Martiri Brâncoveni în format pdf în articolul din link-ul următor:

Balada Sfintilor Martiri Brancoveni partitura psaltica

Acest articol a fost publicat în Audio/Video, Psaltică și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Balada Sfinților Martiri Brâncoveni

  1. clavdios spune:

    Are cineva partitura acestei balade? Sa o dea si la altii…!

    • Pr. Andrei spune:

      Doamne ajută! Și eu o caut de ceva vreme… oricum dacă voi reuși să dau de ea am să o pun pe blog.
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

  2. clavdios spune:

    A aparut si Paraclisul Sfintilor, poate are cineva partitura si o da mai departe…
    Sau cantarile de la slujbe…

  3. Ilarion spune:

    Am găsit partitura și aș vrea să împart bucuria și cu alti căutători ai ei, așa cum eram și eu până nu de mult… Cum fac să o distribui?

    • Pr. Andrei spune:

      Doamne ajută! Vă rog să mi-o trimiteți scanata in format pdf sau jpg pe adresa de mail a blogului prosathropso[@]gmail.com (fără paranteze pătrate), iar eu o să o public pe site pentru ca oricine dorește să o poată descărca și să se bucure de ea. Spor în toate cele bune! Pr. Andrei

      • pr.Stefan Parjol spune:

        Va rog sa-mi trimite-ti si mie partitura….va multumesc frumos!

      • Pr. Andrei spune:

        Părinte Ștefan, din păcate, până în acest moment nu am reușit să găsesc partitura. O voi post imediat ce o voi avea.
        Spor în toate cele bune!
        pr. Andrei

      • Bularca Anamaria spune:

        As avea o mare rugaminte! Sa imi trimiteti si mie partitura pe o adresa de email! O maica ma roaga de ceva timp sa fac rost de ea.

      • Pr. Andrei spune:

        Și eu îmi doresc la fel de mult să o am…
        Spor în toate cele bune!
        pr. Andrei

      • pr bogdan spune:

        Aţi primit partitura? Că n-o găsesc.

      • Pr. Andrei spune:

        Părinte Bogdan, din păcate nu am dat de ea până acum. Poate, până la urmă se milostiveșete cine să ne-o pună la dispoziție. Ar fi frumos ca să ne bucurăm cât mai mulți de cântarea aceasta minunată.
        Spor în toate cele bune!
        pr. Andrei

  4. Irina Bulgaru spune:

    As vrea si eu partitura de la Balada Brancovenilor daca se poate, multumesc.

  5. Pingback: Balada Sfintilor Martiri Brancoveni partitura psaltica | ProsAnthropos…

Spune ce părere ai

