La taifas cu bloggeri ortodocși


Pr. Serafim, Anda, George, d-na Cristina, Ionuț, Cristianun viitor blogger și subsemnatulingredientele vii ai unei seri deosebit de frumoase.

Pentru că Anda și Ionuț, deja au vorbit foarte frumos despre întâlnirea noastră, și am sentimentul că și Pr. Serafim pregătește ceva, sau mai bine zis, ar face bine dacă ar pregăti ceva despre blogmeet-ul nostru (ca inițiator al întâlnirii e cel mai în măsură să tragă și concluziile), aș putea să scap printr-un simplu „subscriu” dar spus cu toată convingerea…

Dar, ca să nu fiu chiar atât  scurt, am să vă împărtășesc totuși un gând cu care am plecat de la întâlnire. Printre primele cuvinte pe care le-am scris pe blog, au fost cele din prezentarea care și acum apare sub poza mea. Printre acele cuvinte se regăsesc și acestea: „Cred că frumosul din om este încă viu!”. 

Întâlnirea de aseară mi-a arătat că am dreptate… sau mai bine zis: cred bine!

Am vorbit cu oameni frumoși, care au gânduri frumoase, idei frumoase, vorbe frumoase și care își păstrează „frumosul” viu…

La mai multe întâlniri!

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la La taifas cu bloggeri ortodocși

  1. Yonutzu spune:

    Deja se conturează acel val ce trebuie susținut cu tărie de acum încolo.

  2. Pr. Andrei spune:

    Multumim frumos!

  3. Pingback: Blogmeet ortodox 2.0 | ProsAnthropos

Spune ce părere ai

