Cum am trăit concertul de colinde


concert_craciun_providenta_2012_foto_viorel_catusanu_10

Foto: doxologia.ro

Anul acesta, am avut bucuria de a lua parte la organizarea concertului de colinde al Mitropoliei Moldovei și Bucovinei și de a-l prezenta.

Am încercat să ridicăm la un alt nivel un concert devenit tradiție și de altfel, cel mai mare concert de colinde ieșean. Am plecat de la creionarea unei viziuni și a unei misiuni, pe marginea cărora am realizat conceptul spectacolului.

Dorința mea, a fost aceea de a-i transpune pe cei prezenți în sală, dar și pe cei care au ascultat la radio sau pe internet spectacolul, într-o atmosferă deosebită, de a-i purta într-o călătorie tematică, iar faptul că am avut privilegiul și de a prezenta acest eveniment, pe lângă acela de a-l gândi și a-l pune pe hârtie, m-a ajutat în acest demers.

Momentul dedicat celor care au suferit în închisorile comuniste, dar care au rămas fermi în credința lor și au trăit Crăciunuri inimaginabile pentru noi, cei de astăzi, precum și momentul primirii icoanei Nașterii Domnului au fost cele două centre de greutate ale unui spectacol de colinde care, sper să rămână în inimile tuturor celor care au luat pare la el.

Una peste alta, a fost o experiență deosebită, care m-a provocat (a fost prima dată când am prezentat un eveniment în fața a peste 1000 de persoane), m-a bucurat (momentul dedicat martirilor din închisorile comuniste chiar a fost deosebit și a ieșit așa cum mi l-am imaginat) și m-a ajutat să cresc și să învăț (de exemplu introducerea în concert pe care am făcut-o a fost frumoasă dar puțin cam lungă).

Emoții, colinde, bucurie, mărturisire, zâmbete… o seară de neuitat.

Dacă ai fost în sală, nu ezita să îmi spui cum ți s-a părut. Feed-back- ul este mereu bine venit.

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

PS: mai multe detalii tehnice despre acest concert de colinde găsiți în articolul colegilor de la Doxologia: aici.

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune ce părere ai

