ProsAnthropos...

Îmi aduc aminte că, atunci când, la absolvirea Seminarului, am dat atestatul, la proba de Omiletică/Catehetică, am tras biletul ce mă punea faţă în faţă cu fameşul şi variseul pe de o parte, şi pe noi trei la un loc, pe de altă parte, faţă în faţă cu comisia de examinare…

Emoţii mari…stres… tot tacâmul…

Am mâzgâlit câteva gânduri pe o foaie şi când mi-am auzit numele m-am îndreptat către analogul din faţa clasei…

Am început… şi pe măsură ce vorbeam, cei doi, vameşul şi fariseul, îmi erau tot mai limpezi…mai…apropiaţi…

Vezi articol original 370 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune ce părere ai

