Dar de blog – Ziua Mamei Creștine


Dacă tot am spus că sărbătoresc Ziua Femeii Creștine, vreau să vă încurajez și pe voi să faceți la fel. Așa că voi urma exemplul părintelui, și voi face și eu un dar de blog cititorilor noștri de Bunavestire – Ziua Mamei Creștine🙂 . Deși e o zi dedicată femeii, pot participa și bărbații. Numai că, dacă vor câștiga, trebuie să dea cadoul mamei sau soției.

Dar de blog - Ziua Mamei Creștine

Dar de blog – Ziua Mamei Creștine

Să vă spun întâi despre ce dar este vorba. Este tot o carte, foarte dragă mie, pe care am tot pomenit-o până acum: „Cum să educăm ortodox copilul. 300 de sfaturi înțelepte pentru părinți, de la sfinți și mari duhovnici.” Ați aflat de ea când am postat rugăciunea pentru soții care nu pot avea copii sau rugăciunea la alăptare. Deci nu are doar sfaturi, ci și rugăciuni folositoare. Pe lângă carte, darul de blog mai constă și într-un calendar de birou foarte draguț, care să vă înveselească ziua🙂 .

Pentru a primi acest dar, trebuie să postezi un comentariu în care să spui ce apreciezi mai mult la mama ta, pentru ce îi ești recunoscător sau pur şi simplu ce înseamnă pentru tine mama.

Câștigătorul va fi desemnat prin tragere la sorți (random.org). Termenul limită de înscriere este 25 martie 2013, ora 24:00. Pe data de 26 martie voi anunța fericitul posesor al acestui dar de blog și îl voi contacta pe mail (vă rog să lăsați o adresă de mail validă). Dacă este din Iași, îi voi da premiul personal, dacă nu, îl voi trimite prin Poștă. Pot participa și cei din afara țării.

Comentariile postate doar pentru a cere lămuriri nu vor fi luate în considerare pentru premiu. De asemenea, eu nu voi răspunde la comentarii. Eventualele lămuriri le voi pune tot în articol, sub forma unor update-uri.

Vă mulțumesc că mă citiți și vă invit cu drag să participați la darul meu de blog, pentru a sărbători  Ziua Mamei Creștine!🙂

Pace şi bucurie sfântă!

Alina-Nicoleta

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri, Familiei Contemporane, Initiativa și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Dar de blog – Ziua Mamei Creștine

  1. Roxana spune:

    Ziua Mamei Crestine!
    Cuvantul mama este unul deosebit si cu o importanta foarte mare atat pentu fice cat si pentru fii. Pentru mine cuvantul mama inseamna cam tot, deoarece mama este cea care m-a condus pe calea cea buna , aceea fiind cunoasterea lui Dumnezeu.
    Nimen nu poate avea iubirea unei mame si nu poate suferi ca aceasta pana nu devine si ea la randul ei mama, de aceea „ziua mamei crestine” trebuie sarbatorita cum se cuvine si in rugaciune, deoarece doar Bunul Dumezeu a inzestrat-o pe mama cu bunatate nemarginita si cu darul de a ierta in orice situatie.
    A deveni mama inseamna binecuvantarea lui Dumnezeu.

  2. Radut-Taciu Ramona spune:

    Doamne ajuta!
    Multumim respectuos pentru aceasta oferta!
    In conformitatea celor anuntate, dorim sa imi exprim un punct de vedere poate particular, marcat de trecerea mamei mele in lumea de dincolo.
    S-a intamplat acum 40 de zile. Boala pe care o purta m-a facut sa stiu exact ca va urma si acest moment, dar il doream sa fie cat mai tarziu. Calculele noastre, voia Domnului, nu neaparat la fel.
    A venit ceasul mortii si intristarile omenesti. Multi in jur imi spun si astazi cuvinte de mangaiere, considerand ca stiu ce inseamna despartirea de cea mai draga fiinta, mama. Desi pe toti ii simt aproape, parca nu nevoie de cuvintele pe care mi le adreseaza…
    Cu ceasurile de priveghere la capataiul mamei nici nu am constientizat exact cand a inceput slujba inmormantarii. O simt mereu aproape. Atunci cand nu imi implinesc la vreme canonul de rugaciune, revin la vechea mea nadejde, rugaciunea mamei. Respectul si amintirea aparte pe care i-o port se datoreaza rugaciunii, puterii pe care o avea in rugaciune, in neconcordanta cu puterile fizice reduse. Aducerea mea pe lume si mentinerea mea in viata a fost rodul rugaciunii mamei. Pe vremea cand ecografiile nu erau o moda, cand sexul copilului nu se cunoastea cu anticipatie, cand necredinta liberaliza avorturile, mama a avut curajul de a purta o sarcina sub diverse restrictii medicale. A acceptat sa raman mai mult timp in incubator si chiar a primit vestea ca am murit. L-a scurta vreme s-a demonstrat a fi o eroare. Multa vreme a comunicat cu femeia al carui baietel murise si cu care am fost confundata.
    Incercarile vietii au continuat si nu au fost neaparat putine.
    Cu rugaciunile Sfantului Ioan Rusul a acceptat o dificila interventie chirurgicala si medicii au fost surprinsi de rezultate.
    Tot personalul medical care i-a stat aproape, inclusiv in ultimele momente nu a putut explica ce se intampla.
    Era senina, impacata cu toti. Desi suferea, spunea ca nu o supara nimic.
    In imposibilitatea de a vorbi si de a-si misca mana dreapta, cu stanga culegea mereu ceva din aer.
    La citirea ultimelor catisme ale Psaltirii, gura mamei a inceput sa se deschida. Privind-o mi-o aminteam rostind Psalmul 50.
    Ceasul mortii si ziua randuita pentru inmormantare au facut sa se intample aceste lucruri la implinirea celor 9 ani de la trecerea la Domnul a unuia dintre nepoteii ei, primul meu baietel, pe care l-am botezat preluandu-i numele.
    Dumnezeu sa ii odihneasca cu dreptii pe fiecare!
    Ramona Radut

    Pana in u

    • Diana Mălinaș spune:

      O doamna minunată, de o blândețe extraordinară pe care Dumnezeu mi-a hărăzit să o întâlnesc.

  3. Mama este icoana Maicii Domnului în viața mea! Capabilă de orice jertfă pentru odraslele ei!

  4. Claudia spune:

    E foarte binevenit acest dar de blog.
    Imi pare rau insa sa vad ca sunt putine persoane interesate de el.
    Mie mi-ar placea sa citesc cartea : „Cum sa educam ortodox copilul”.
    E o problema care mi-o tot pun de ceva vreme si din cate am observat eu pe net multe mame nu stiu cum sa faca acest lucru sau il fac gresit😦
    Si sa raspund la intrebare: mie imi place mult la mama mea faptul ca e foarte descurcareata si stiu ca ma pot baza pe ea in orice moment.🙂

  5. anda_elena spune:

    Mama este cea care mi-a fost atât de aproape de suflet dintotdeauna încât, când eram mică și lumea mă întreba ce vreau să mă fac atunci când voi fi mare – eu răspundeam: Mamă!
    Mulțumesc lui Dumnezeu că, la rândul meu am devenit mamă! Și, mulțumesc lui Dumnezeu că mama mea – bunica Mariei – îi este fetei mele nu „ca o mamă” – ci, mamă adevărată! Nu credeam că e posibil așa ceva – dar îi este de o mie de ori mai mamă Mariei – decât mi-a fost mie!

  6. micaela gh spune:

    Un dar minunat cu o ocazie foarte minunata.
    Ce apreciez mai mult la mama mea ….apreciez faptul ca a avut putere sa renunte la sevici pentru a sta acasa cu noi,acum cand am si eu copii mei si stau acasa cu ei vad si apreciez si mai mult alegera ei .
    La multi ani de Ziua Mamei Crestine !!!!!!!!

  7. Înscrierea la concurs s-a încheiat.
    Vă mulțumesc din suflet pentru participare, dar mai ales pentru aceste cuvinte frumoase.
    Sunt convinsă că aveți niște mame minunate, altfel nu aveați cum să spuneți aceste cuvinte atât de profunde. Sunt bucuroasă că vă numărați printre cititorii mei🙂

  8. Pingback: Dar de blog „ProsAnthropos de 4 ani” | ProsAnthropos

Spune ce părere ai

