După un an de preoție…


DSCF4518_50p

Foto: Arhiva perosonală
Citirea mărturisirii

În urmă cu câtva timp am împlinit un an de când am fost hirotonit preot de Înalpreasfințitul Părinte Tefoan în Catedrala Mitropolitană din Iași.

Nu e ușor să fac un bilanț, pentru că am trăit multe momente fericite și unele de adâncă tristețe… Cert este că viața mea și a familiei mele s-a schimbat mai mult decât aș fi crezut atunci!

Am slujit, m-am rugat, am scris, am învățat, m-am bucurat și m-am întristat.

Am miluit și am păcătuit.

Am botezat, am cununat și am înmormântat.

Am predicat și am ascultat.

Am spovedit.

Pe unii i-am bucurat, iar pe alții i-am dezamăgit. Pe unii i-am înveselit, pe alții i-am supărat.

Mi-am umplut sufletul cu cei pe care i-am avut în față, la biserică, și mi l-am golit pentru cei care încă îl mai caută, pierduți, pe Dumnezeu.

Mi s-au cerut binecuvântări pe stradă și în magazine, de către cei ce au văzut în fața lor un preot/părinte, și tot aici, am fost persiflat, înjurat sau îngânat, pe față sau pe la spate, de cei ce n-au văzut decât un popă.

M-am rugat pentru cei ce mi-au cerut să mă rog pentru ei și m-am bucurat să știu că sunt oameni care se roagă pentru mine.

Una peste alta, am învățat, că oricât de mare, de bun, și de inteligent sau oricât  de mic, de rău și de neînsemnat te-ai socoti în viața de zi cu zi, atunci când ești în prezența lui Dumnezeu, în fața Sfântului Altar, și o furnică e mult mai mare decât tine…

Am fost hirotonit în urmă cu un an, cu ajutorul lui Dumnezeu alții vor urma, dar preot devin în fiecare zi…

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la După un an de preoție…

  1. Sa traiti parinte si sa va rugati in continuare pentru sufletele noastre .Un sincer „Multi ani traiasca ” pentru dumneavoastra . Doamne ajuta tuturor .

  2. cosmin spune:

    intru multi ani Parinte Andrei! spor bucurii si scrierea numelui in Cartea Vietii!

    • Pr. Andrei spune:

      Mulțumesc Cosmin!
      Dea Domnul să ne regăsim împreună în Cartea Vieții.
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

  3. ioana ramona spune:

    sarumana parinte….”Multi ani binecuvantati” va doresc si eu….am avut bucuria sa va ascult predicand vineri la Sf Maslu si m-am bucurat pt ravna cu care ati vorbit…ma rog la bunul Dumnezeu sa va intareasca in ispite si sa va dea rabdare!Doamne ajuta!

    • Pr. Andrei spune:

      Mulțumesc Ioana-Ramona pentru urări. Mă bucur să ne-am putut ruga împreună pentru sănătatea sufletelor și a trupurilor noastre.
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

  4. Claudiu Balan spune:

    La mulți ani, părinte!
    Domnul să vă dea puterea în slujirea dumnezeiască la care ați fost chemat.
    Faceți o treabă bună cu blogul… spor în continuare.

    • Pr. Andrei spune:

      Multumesc domnule Claudiu! Felicitări pentru munca deosebită pe care o faceți prin platforma și asociația „Ortodoxia Tinerilor”.
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

  5. Otilia spune:

    La multi ani de pastorie si misiune binecuvantata Parinte Andrei si intreaga familie! Sa fie indelungata, cu pace, cu sanatate si … cel mai de pret – cu intelepciune! Doamne-Doamne sa fie mereu alaturi de voi!

    • Pr. Andrei spune:

      Mulțumim Otilia! Purtați-ne în rugăciune așa cum vă purtă și noi cu drag.
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

  6. Roxana spune:

    Doamne ajuta,
    Sa va dea Dumnezeu multi ani si linistiti.
    Doamne ajuta.

  7. Ioana Baciu spune:

    felicitari! va imbratisam cu mare drag pe tot 3i! spor in toate!

  8. ORTODOX spune:

    MINUNEA DE LA BOTEZUL ORTODOX AL UNEI CATOLICE

Spune ce părere ai

