Dar de blog „ProsAnthropos de 4 ani”


Vă spuneam că am împlinit 4 ani de ProsAnthropos și vrem ca acest moment să-l sărbătorim așa cum se cuvine. Cum voi ne faceți câte un dar în fiecare zi, prin comentarii, sugestii, încurajări sau printr-o simplă vizită, la acest moment de sărbătoare, dorim și noi să facem un dar…

Primul și al doilea dar de blog au avut în vedere familia. De data aceasta, trecem într-un alt registru. În registrul scripturistic.

Oferim ca dar de blog… cartea anului 2012 din România: „Parabolele lui Iisus. Adevărul ca poveste” de Andrei Pleşu.

O carte cu adevărat deosebită care a făcut și obiectul ultimei conferințe susținute de domnul Andrei Pleșu la Iași, în cadrul „Serilor Doxologia”, la care am avut bucuria să iau parte. Și nu numai că am luat parte, dar am luat și un autograf din partea autorului pe volumul pe care vrem să îl facem acum cadou.

Să trecem la „regulamentul” acestui nou dar de blog. Vom prezenta informațiile în mod schematic pentru a fi mai ușor de urmărit:

1. Subiect: dar de blog „ProsAnthropos – 4 ani”;

2. Obiectul darului: un volum „Parabolele lui Iisus. Adevărul ca poveste” de Andrei Pleşu, cu autograful autorului;

3. Condiții: lasă un comentariu la sfârșitul acestui articol în care să menționezi 3 dintre articolele care ți-au plăcut cel mai mult de pe acest blog (așadar un top 3 al articolelor preferate de pe ProsAnthropos). Poți scrie titlurile articolelor, link-urile către ele sau măcar subiectele abordate de ele, în ordinea preferinței. Comentariile postate doar pentru a cere lămuriri nu vor fi luate în considerare pentru tragerea la sorți;

4. Durata: de la data publicării acestui articol și până la 30 aprilie 2013ora 24:00. Comentariile intrate după termenul limită nu vor fi luate în considerare pentru oferirea cărții, dar vor fi apreciate ca atare;

5.  Modalitatea de oferire a cărții: În data de 1 mai va avea loc tragerea la sorți pentru a desemna câștigătorul. Aceasta va fi făcută prin intermediul random.org. Practic, vom introduce acolo numărul total de comentarii, iar numărul generat de site, va fi numărul comentariului care va primi cartea;

6.  După tragerea la sorți vom publica printscreen-uri cu rezultatul tragerii și vom contacta prin mail câștigătorul (vă rugăm să lăsați o adresă de mail validă). Pentru a nu influența numărul comentariilor, vom răspunde la eventuale întrebări prin intermediul update-urilor la această postare;

7. Vom trimite cartea câștigătorului, prin Poșta Română, dacă este din țară sau din afara ei, sau o vom înmâna personal dacă este din Iași.

Iată darul:

parabolele-lui-iisus-adevarul-ca-poveste-andrei-plesu (2) parabolele-lui-iisus-adevarul-ca-poveste-andrei-plesu (1)

Si pentru autentificarea autografului:

Foto: Tudorel Rusu

Foto: Tudorel Rusu

Așadar, dăm drumul la comentarii…

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei și Alina-Nicoleta

Acest articol a fost publicat în Anunţuri, Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Dar de blog „ProsAnthropos de 4 ani”

  1. Roxana spune:

    Doamne ajuta,
    Este foarte greu sa alegi 3 titluri preferate, caci toate sunt interesante…
    1. Dupa un an de preotie,
    2. Copii mici la biserica,
    3. Ziua femeii crestine.
    Doamne ajuta.

  2. ana maria spune:

    1. Intre bine si rau: despre o clipa de sinceritate: „la câteva zile după acest episod, l-am analizat și întors pe toate fețele, ca să învăț cât mai multe din el”
    2.În trenul… vieţii… „Am coborât din tren mai câşigat? O, da! Îmi venea să îmi strâng soţia în braţe ca şi cum nu aş fi văzut-o de ani de zile…”
    3.20 de reguli pentru o viaţă mai bună!: 14.„Niciodata sa nu ignori importanta sentimentului de a parasi orice activitate la momentul oportun!”
    Acestea trei mi-au venit in minte cand am vazut tema. Pentru mine ordinea in care le-am trecut nu reprezinta valoarea lor (toate ocupa locul I) ci respecta indicatiile darului de blog. Au fost scrise si recomandate intr-un registru sincer si in urma unei meditatii profunde caracteristice omului care in viata cauta desavarsirea, permanenta crestere pe calea binelui. Si acest lucru este molipsitor. Blogul vorbeste de fapt despre cel/cei care l-au deschis si il administreaza: concis, serios, profund, responsabil, cu iubire de aproapele. Nu este un compliment gratuit si in plus il fac si din dorinta de a continua aceasta activitate pentru ca merita, trebuie, este nevoie! Ma inspira, ma regasesc… imi folosesc mult articolele voastre!

  3. ioana ramona spune:

    1.dragostea parinteasca,dragostea conjugala
    2.dupa un an de preotie
    3.articolul cu „marsul pentru viata” – mi-a placut ca ati participat,tinand cont de vremea din acea zi…
    Doamne ajuta!

  4. Madalina spune:

    1. Dragostea parinteasca, dragostea conjugala
    2. Copiii mici la biserica – experienta personala
    3. Schimbare
    Doamne-ajuta!

  5. Otilia spune:

    Mi-e greu sa le asez intr-o ordine in functie de importanta sau de cat de mult mi-a placut, deoarece toate cele trei pe care le voi enumera m-au sensibilizat la fel de mult, asa incat:
    1. Intre bine si rau: despre o clipa de sinceritate
    2. In trenul… vietii…
    3. Dragostea parinteasca, dragostea conjugala

    Urez si eu ”La multi ani!” frumoasei ”familii” Prosanthropos si cititorilor acestui blog!

  6. Adrian spune:

    Alegerea mea:

    https://prosanthropos.wordpress.com/2009/09/28/in-trenul-vietii/

    (prea putini se gandesc de tineri la finalul calatoriei si la ce lasa in urma; poate daca ne-am gandi din timp la finalul inevitabil am aprecia mai mult anumite momente si relatii interumane)

    https://prosanthropos.wordpress.com/2013/04/07/dragostea-parinteasca-dragostea-conjugala/

    (copiii simt si inteleg mai mult decat cred parintii –invata mult prin observatie & empatie, internalizand modele ce peste ani le vor reproduce ca singura “normalitate” pe care o cunosc -> traumatizarea se perpetueaza deseori de la o generatie la alta)

    https://prosanthropos.wordpress.com/2009/10/24/gadarenii-si-porcaria-de-azi/

    (necesita probabil o analiza psihologica mai extinsa, multi poate “vor” schimbarea in bine dar conflicte interioare nerezolvate ii tin in inertie + explorarea interioara necesita curaj si capacitatea de a ierta, ceea ce nu pare a fi la indemana tuturor)

  7. Doamne ajuta,

    In primul rand, vreau sa va felicit pentru blog, si pentru tot ceea ce infaptuiti, alaturi de o minune de sotie.

    Articolele ar fi:

    Inima de mama, brat de tata
    Dupa un an de preotie ( la care va urez inca multi multi ani binecuvantati)
    Dragostea parinteasca, dragostea conjugala.

    Va multumesc. Maria

  8. Lidia Dinu spune:

    Am descoperit relativ de curând acest blog și mă bucur că l-am descoperit! Toate articolele postate merită atenția; e într-adevăr greu să faci o selecție. Iată titlurile pe care le includ în ”top 3”:
    1. Amintiri din viitor (superbă poezie, ce strălucește prin simplitatea și limpezimea ei; așa e, de multe ori trecutul ne ține sub mreaja lui promițându-ne un ”rai imaginar”…)
    2. Rugăciune pentru soții care nu pot avea copii (câți dintre ei nu disperă, depărtându-se chiar de Dumnezeu și cerând cu insistență ceea ce poate nu le e de folos…)
    3. Bibliografie: Sfinții Împărați Constantin și Elena (utilă nu doar teologilor, ci tuturor celor care vor să aprofundeze istoria creștinismului și istoria culturii în general).
    Succes în continuare, viață lungă blogului, felicitări ”părinților” lui!

  9. Cristian spune:

    O emisiune pe care aș revedea-o de fiecare dată când am ocazia, pe care ați postat-o pe acest portal este „Cuvântul care zidește”. Un interviu cu marelui mistic român, Petre Țuțea – https://prosanthropos.wordpress.com/2011/12/03/inmemoriam-petre-tutea/ – pe aceasta aș poziționa-o pe primul loc. Deși contibuție prea mare nu ați avut, decât doar să o postați.
    Un al doilea articol pe care-l apreciez și la care am reacționat într-un fel este cel cu isonul electric care, după umila mea părere, nu prea are ce căuta în Biserică. Dar măcar a fost o polemică frumoasă. Iată și link-ul – https://prosanthropos.wordpress.com/2012/01/23/ison-electronic/.
    Un al treilea articol pe care l-am citit și recitit pe acest portal este al doamnei preotese, Alina. Pur și simplu îmi place. https://prosanthropos.wordpress.com/2013/03/08/eu-sarbatoresc-ziua-femeii-crestine/.
    În rest, sărbători pascale cu bine. Doamne ajută!

  10. Lidia spune:

    Îndrăznesc să vă întreb: când anunţaţi câştigătorul?

Spune ce părere ai

