Inima


Am văzut pe blogurile mămicilor tot felul de creații din spumă, și m-am grăbit să cumpăr și eu câteva coli. Îmi era cunoscută textura acestui material de la un puzzle de-al lui D., așa că am zis că va fi distractiv să ne facem singurei câteva figurine. Și chiar așa a fost. Se decupează foarte ușor, și se lipește foarte bine. Și primul lucru la care m-am gândit când m-am apucat să lucrez cu aceste coli din spumă a fost o inimă, pe care să i-o dăruim lui tati. Când am făcut-o, D. a spus că această inimă este mami. Și dacă există o mamă, atunci există și un pui. Așa că am mai făcut încă una mai mică – mama și puiul, adică mami și D., inimile lui tati. Și iată ce ne-a ieșit:

Această prezentare necesită JavaScript.

Sunt tare haioase🙂 . Și ca să ne înveselească în fiecare zi, le-am lipit un magnet micuț, și le-am pus pe frigider. Acum stau mândre acolo ca să ne amintească faptul că cel mai de preț lucru pe lumea aceasta este iubirea!

Pace și bucurie sfântă!

Alina-Nicoleta

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri, Ne jucăm împreună și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Inima

  1. Georgiana Ghiata spune:

    foarte frumoase inimioarele! de unde ai cumparat ochii?

  2. Theodora spune:

    Foarte frumoase inimioarele!O sa lipesc si eu pe frigider.Cred ca o sa il incante si pe baietelul meu.O zi frumoasa va doresc!

    • Da, băiețelul nostru când stă la masă se tot uită la ele și spune că acolo e mami cu D.
      Îi place foarte mult să le vadă acolo, la expoziție😉
      Mulțumesc pentru vizită și pentru gândurile frumoase. Multe bucurii!

  3. Ioana Baciu spune:

    superb!f buna ideea ! felicitari alina ca ti faci timp pentru asa lucruri minunate si mai ales ca le impartasesti si noua!te pup

  4. Pingback: Papagalul | ProsAnthropos

  5. Elena Silvia Pricop spune:

    Toată prețuirea și dragostea pentru tot ce realizați prin talent,imaginație dar mai ales, pentru dorința de a împărtăși și celorlați tineri din experiența unei familii fericite ce sunteți.
    Din inimă numai ganduri de bine pentru dvs, dar și pentru cei care pun în aplicare fiecare sugestie care ne aduce în viața noastră clipe de bucurie și mulțumire sufletească alături de cei dragi nouă.

  6. Maria spune:

    Un exemplu demn de urmat pentru tinerii familisti din ziua de astazi. Acolo unde este dragoste, sinceritate si respect, e si dragostea lui Dumnezeu, si cum se stie : unde e Dumnezeu e Totul. Va doresc multa sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor, si sa va bucurati de micut , Doamne ajuta!

    • Mulțumim din suflet pentru gândurile calde și pentru urări🙂
      Bunul Dumnezeu să vă dăruiască liniște sufletească, bucurii, dar mai ales mântuire!
      Vă mai așteptăm să poposiți pe la noi.

Spune ce părere ai

