Papagalul


După ce am făcut inima din coli de spumă, am prins curaj să încerc și ceva mai sofisticat. Așa că, inspirată de ursulețiinăzdrăvani, am făcut un papagal. A fost alegerea lui D., eu aș fi vrut să facem bufnițele. Dar este timp și pentru ele…

Nu vă mai povestesc cum l-am realizat, pentru că aveți detaliat în articolul pe care l-am recomandat. Doar ne mândrim și noi cu opera noastră de artă:

„Toate le pot, cu puțin ajutor!” ;)

„Toate le pot, cu puțin ajutor!”😉

Vă încurajez să încercați, nu este greu deloc!🙂

Pace și bucurie sfântă!

Alina-Nicoleta

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Ne jucăm împreună și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Papagalul

  1. Claudia spune:

    Ce frumos arata!
    Felicitari,Alina🙂
    De unde iei colile de spuma?

    • Mulțumesc frumos🙂 .
      Le-am luat de la librărie. Însă trebuie să fii atentă la preț, pentru că sunt diferențe mari, în funcție de firmă. Eu am găsit de la Daco, cu 7,5 lei/10 coli. Mi se pare accesibil, față de ce am mai văzut. E adevărat că sunt puțin mai subțiri decât altele, dar nu mă deranjează. Singurul lucru care mă îngrijorează e faptul că am aflat că sunt toxice😦

  2. Laura Frunza spune:

    Ti-a iesit superb papagalul! Colile de spuma sunt minunate, chiar aseara am facut si eu un tablou pentru fiica mea cu doua personaje preferate de-ale ei. Sper sa il termin curand si sa vi-l arat.

  3. Georgiana spune:

    Dragalas!

  4. Mada spune:

    Din care librarie ai luat colile de spuma?🙂 Eu tot caut si nu gasesc! Din Alexandria?

    • Prima data am gasit la Sedcom Libris (Casa Cartii), dar erau mai scumpe. Apoi am gasit la o librarie din Parcul Voievozilor, Alexandru cel Bun. Asta anul trecut. Acum nu stiu daca se mai gasesc acolo. Dar e bine de incercat.
      Spor la joaca!

Spune ce părere ai

