Castigator Dar de blog – „Prosanthropos de 4 ani”


Hristos a Înviat!

După cum spuneam în ultimul articol, după duminica Tomei urma să revenim în forță. A durat mai mult decât ne-am fi așteptat această revenire, dar cu siguranță nu este fără rost.

Am făcut tragerea la sorți, nu înainte de a-L ruga pe Bunul Dumnezeu ca acest mic dar al nostru să ajungă la cine are mai multă nevoie de el. Și câștigătorul este… nr. 4Claudia. Ne bucurăm pentru tine Claudia și sperăm să îți fie de folos această carte.

Castigator dar de blog 4 ani

Vă mulțumim pentru comentariile atât de frumoase, dar mai ales atât de utile pentru noi. Avem nevoie să știm ce anume vă interesează, despre ce vreți să scriem. De aceea, fiecare comentariu contează foarte mult pentru noi. Și tocmai pentru a vă încuraja să ne oferiți feed-back ori de câte ori simțiți nevoia, am decis să mai oferim un premiu – pentru cel mai frumos comentariu. Și câștigătorul este…  comentariul cu nr. 2, Ana-Maria! Iar darul special la care ne-am gândit este tot o carte, foarte dragă nouă: „Măria Sa, Neagoe Basarab”, despre care am mai vorbit pe blog.

Vă mulțumim tuturor pentru participare și vă așteptăm cu drag oricând să poposiți în pridvorul casei noastre pentru a sta de vorbă.

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei și Alina-Nicoleta

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Castigator Dar de blog – „Prosanthropos de 4 ani”

  1. Claudia spune:

    Adevarat a Inviat!
    Multumesc mult tare pentru premiu:)
    Sa stiti ca mi-am dorit mult cartea si am „visat” mereu ca eu o voi castiga. Si asa a fost!
    Va las adresa mea pe mail!
    Sa aveti o zi frumoasa precum mi-ati facut-o mie!🙂

  2. Alexandra B. spune:

    Hristos a inviat!
    Ce cadou minunat, e o carte pe care fiecare crestin trebuie sa o aiba in casa!
    Felicitari, Claudia! Ce bucurie pe tine!!!🙂
    Doamne ajuta!

Spune ce părere ai

