”Cântecul lui Ștefan”


ProsAnthropos...

Am multe amintiri deosebit de frumoase din perioada când am urmat cursurile Seminarului de la Mănăstirea Neamț. Din cufărul de amintiri, au ieșit la lumină astăzi, momentele în care, cântam împreună cu colegii mei din corul Seminarului ”Cântecul lui Ștefan”. Fie că eram la repetiții, la vreun concert sau concurs coral, îmi amintesc că de fiecare dată când interpretam acest cântec mă cuprindea o dulce emoție: poate în nici un alt moment nu mă simțeam mai mândru că sunt român ca în acele clipe.

L-am ascultat și astăzi! E 2 iulie! Și mă bucur că, deși timpul a trecut, el continuă să îmi atingă sufletul…

Îl pun mai jos… poate și voi vă veți bucura de el împreună cu mine…

Sfinte Ștefan, roagă-te lui Dumnezeu  pentru noi!

Pentru cunoscătorii de muzică psaltică:

Paraclisul Sfântului Ștefan cel Mare (notație psaltică format pdf)

Sursa: aici

Spor în toate cele bune!

Vezi articol original

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la ”Cântecul lui Ștefan”

  1. doina spune:

    Daca nu ar fi fost sintul Stefan noi femeile azi ar fi trebuit sa purtam val ca si musulmancele.

    • Pr. Andrei spune:

      Și cine știe alte câte lucruri nu am fi fost obligați să facem…
      Spor în toate cele bune!
      Pr. Andrei

      • IRINA spune:

        Foarte adevarat parinte… cine stie ce ne mai poate rezerva viitorul … mai ales tinerilor din ziua de azi🙂

Spune ce părere ai

