Felicitari de primavara


Chiar dacă sărbătoresc Ziua Femeii Creștine, și nu 8 Martie, acest lucru nu mă împiedică să mă bucur de primăvară și să fac activități specifice sezonului. Una dintre aceste activități este și confecționarea de felicitări. De câțiva ani, avem obiceiul de a trimite felicitări celor dragi la momente importante din an. Și de când avem un îngeraș în viața noastră, am ales să facem chiar noi aceste felicitări. Pentru că e mai frumos, pentru că petrecem timp împreună făcând ceva util, pentru că punem suflet, iar cei dragi simt asta…

Iată primele felicitări făcute de D. singurel🙂 :

Această prezentare necesită JavaScript.

Bine, cea cu ghiocei e făcută la grădi, deci a fost ajutat. Dar celelalte sunt făcute doar de el. Cele cu animăluțe sunt inspirate de Lucia Muntean. Cu ajutorul cărților „Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici”, micuțul nostru a învățat să deseneze un arici, un șoricel, o omidă și multe alte lucruri…

Și acum să vă prezint și felicitările făcute de mine. Trebuie să recunosc că am „trișat” puțin. M-am folosit de 2 perforatoare deosebite. Fără ajutorul lor, nu ar fi ieșit atât de minunate felicitările mele:

Această prezentare necesită JavaScript.

O primăvară frumoasă vă doresc, cu pace și bucurie!

Alina-Nicoleta

Iată și felicitările făcute anul trecut: aici.

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri, Mămici și Pitici și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Felicitari de primavara

  1. Ioana Baciu spune:

    foarte frumoase!bravo!

  2. Simona spune:

    Foarte frumoase!

  3. Pingback: Amintiri… | ProsAnthropos…

Spune ce părere ai

