Interacţiunea prin joc – impresii de la cursul Parentime


Pentru că am mai vorbit despre joc – modalitate de comunicare, aduc în atenție și acest articol al Laurei.
Pace și bucurie sfântă!

Idei pentru mămici şi copii

Am fost aseară la cursul de interacţiune prin joc de la Parentime. Am fost în total zece persoane  şi atmosfera a fost foarte intimă şi plăcută, aşa cum e, de obicei, la cursurile Parentime. Am vorbit despre caracteristicile jocului, despre funcţiile lui şi despre cum putem încerca să rezolvăm anumite lucruri prin joc. O să vă redau mai jos notiţele mele, atât cât am putut scrie, pentru că Miruna are un mod special de a te fermeca şi de a te face s-o asculţi, aşa cum ştie s-o facă numai cineva care pune pasiune în tot ce face .

Singurul limbaj pe care copiii îl înţeleg până la 12 ani este cel al jocului. Dacă noi, ca părinţi, nu le vorbim pe limba lor, atunci nu vom reuşi să comunicăm.

Copiii au nevoie să se joace ca să se dezvolte. Toate animalele inteligente au nevoie de joacă – s-au făcut…

Vezi articol original 589 de cuvinte mai mult

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune ce părere ai

