Figurine FIMO by Coca – o inaugurare si un concurs :)


Iată ce poate face dragostea de mamă. Și un concurs…

ursuleți năzdrăvani

Imi este mult, mult mai usor sa va prezint carti, jocuri, jucarii, activitatile noastre decat sa va povestesc despre mine🙂.

De fapt, nici acum nu va voi povesti prea multe despre mine, ci despre o pasiune descoperita  acum un an de zile  ( tot in luna martie).

Atunci cand imi invat copiii, imi place mult sa am la dispozitie materiale pe care sa le poata atinge.  De multe ori, cand citeam anumite carti, cel mare, D. imi spunea : „cat de frumos ar fi sa ne putem juca cu personajele din carte! Mami, ce-ar fi sa modelam si noi niste figurine? ”

La inceput, mai timid, am modelat diferite figurine din aluat. Erau grozave pentru joaca noastra, dar in timp, daca erau lasate la umezeala se inmuiau si trebuia sa le aruncam.

Am modelat apoi figurine din plastilina usoara Amos. Imi placea ca puteai sa redai diferite detalii …

Vezi articol original 1,016 cuvinte mai mult

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Figurine FIMO by Coca – o inaugurare si un concurs :)

  1. Iti multumesc din suflet, Alina! Ma bucur atat de mult sa am in jurul meu oameni asa de minunati ca tine!

    • Cu drag Coca. Urmăresc de mult postările tale, ceea ce faci este minunat și trebuie promovat. Știu cât de important este pentru o mamă să poată petrece cât mai mult timp cu copiii ei. Și dacă reușeste să lucreze de acasă, și să mai facă și ceva ce-i place, este și mai bine. De aceea te susțin și sper să reușesti să-ți implinești visul! Se poate! Doamne ajută!

Spune ce părere ai

