Spectacolul Leon Magdan anulat


Îmi pare foarte, foarte rău să vă anunț că spectacolul cu Leon Magdan de la Iași s-a anulat.

Este un spectacol pe care l-am recomandat din toată inima, pentru că merită. Toți copiii și părinții care au fost la spectacolul său, au fost foarte încântați de ceea ce au văzut acolo.

Dar din păcate, la Iași nu s-a putut ține. Nu s-au strâns nici măcar măcar 200 de oameni dintr-o sală de 1100 de locuri… Nu m-am așteptat să se întâmple asta. Nici organizatorii nu s-au așteptat ca dintr-un oraș așa de mare să nu se adune nici măcar jumătate de sală. Deși s-a mers prin școli, deși s-a promovat pe internet… Deși în alte orașe, prin aceeași metodă s-au umplut sălile. La Galați s-a făcut chiar de 2 ori, în aceeași zi, pentru că au fost foarte multe cereri. Într-un oras mai mic decât Iașiul, 800 de oameni au vrut să-l vadă pe Leon.

Iașiul, capitală culturală nu a reușit să-l aducă pe Leon Magdan pentru spectacol. Oare sunt ieșenii sătui de spectacole?!… Sau sunt prea alintați?!…

Nu-mi pare rău că l-am promovat, chiar dacă unii poate vor arunca cu pietre, în mine, în el, în organizatori… Este o experiență din care avem cu toții de învățat. Unele lucruri nu le putem controla în totalitate așa cum ne-am dori….

Mulțumesc celor care au pus umărul și au promovat spectacolul Leon Magdan – Profesorul de Joacă. Chiar dacă spectacolul s-a anulat (și-mi pare foarte, foarte rău…), eu tot abia aștept să-l văd într-un spectacol la Iași. Va veni și ziua aceea…

Momente din Spectacolul Leon Magdan – Profesorul de Joacă din alte orașe:

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa: pagina de FB a Editurii Mekki Media.

Pace și bucurie sfântă!

Alina-Nicoleta

Vezi și impresii de la Spectacol.

About Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Anunţuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune ce părere ai

