„Măria Sa…”


Pentru că ieri l-am pomenit pe Sfântul Voievod Neagoe Basarb, vă recomand cu căldură maximă acestă carte. O adevărată lecție de viață și mângâiere pentru sufletele și mințile celor căsătoriți sau care își doresc să se căsătorească.

ProsAnthropos...

De Sfântul Nicolae, am primit cadou o carte deosebită. Este vorba despre „Măria Sa, Neagoe Basarab… Însemnările Monahiei Platonida, Doamna Despina a Țării Românești”. Este scrisă de Maicile de la Mănăstirea Diaconești, cu o măiestrie ce întrece orice cuvânt, într-un stil ce amintește, în același timp, de Viețile Sfinților, Filocalii și Cronici. O carte pe care, dacă ai început să o citești, nu o mai poți lăsa din mână până nu o termini… fascinantă! Și ca să vă convingeți singuri de adevărul vorbelor mele, împărtășesc cu voi câteva cuvinte extrase din carte, care mi-au fost dragi:

Vezi articol original 520 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Măria Sa…”

  1. RamonaM spune:

    Pantaloni sau nu….important cum sunt acei pantaloni, ca femeie eşti foarte ocupată, este mai lejer să te arunci în pantaloni, dar dacă sminteşti bărbaţii din biserică când mergi să te închini…nu ştiu, eu una nu port decât fuste, am doar costumul de schi care este destul de larg pentru a nu pune mintea în mişcare.
    Mi-a fost dat să văd o dată doi bărbaţi în spatele unei femei cu pantaloni, cu forme cu tot şi ce semne de prost gust făceau….mi-a fost de ajuns.

  2. pr bogdan spune:

    problema consta în faptul că deşi omul are timp să se pregătească să vină în rânduială la biserică nu o face fiindcă deja e un obicei bine încetăţenit de a veni la biserică în pantaloni şi i se pare absurd să vină în fustă sau ceva care să nu atragă atenţia. Eu personal am o problemă cu pantalonii mulati pe fete sau cu chiloteii aceia mai lungi care-i poarta fetele vara prin buricul târgului, prin sat şi chiar în cimitir printre cruci. Lor li se pare normal, motivând că păcatul e al celui care se uită, dar oare chiar aşa să fie? vai celui prin care vine ispita.

Spune ce părere ai

