Ison electronic pe IPad (aplicație)


În imaginile de mai jos puteți vedea prezentarea unei aplicații pentru IPad, numită WorldScales, în care se regăsește și o opțiune pentru ison electronic. 

Pentru a ajunge la exemplificarea acestei opțiuni, vizionați filmarea începând cu minutul 06:00 (06:00 – 06.20 este intervalul de timp precis).

Este unul dintre cele mai bune sunete electronice pentru ison, pe care l-am auzit până acum, în sensul că e cel mai aproape de sunetul natural (personal, îmi aduce aminte de vocile părinților isonari de la Mănăstirea Simonos Petras).

E o unealtă de studiu foarte bună. Asta, desigur, dacă ești posesorul unui IPad. În altă ordine de idei, dacă intri în posesia ei, dă-ne de știre și nu ezita să ne lași un feed-back, pentru a fi de folos și altor persoane interesate.

E compatibilă cu IPad și necesită iOS 5.0 sau mai recent. Pe ITunes costă numai 4.99 de dolari și o puteți descărca de aici. 

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei

Ps: Mulțumesc Otilia, pentru semnalarea acestei aplicații.

Poate te interesează și:

Ison electronic

Program de ison electronic pentru android

Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ison electronic pe IPad (aplicație)

  1. Otilia zice:

    Cu multa placere si… multumesc si eu ca ai postat link-ul de unde poate fi descarcata aplicatia! Sper ca in curand sa am bucuria sa-ti povestesc despre cat de frumos se sincronizeaza acest ison electronic cu vocea reala…

    • Pr. Andrei zice:

      Numai din povestit e mai greu să îmi dau seama, așa că, va trebui să facem un duet psaltic…asta ca să nu ții aplicația numai pentru tine…:-)

      • Otilia zice:

        Absolut! Vom face asta, fara doar si poate, imediat ce ne vom revedea…:-) E prea special ca sa tii doar pentru tine asa ceva…

      • Pr. Andrei zice:

        Subscriu!

  2. andrei.m zice:

    Este adevarat.Este cel mai bun ison electronic.Imita perfect vocile unor adevarati isonari pe care ii poti auzi doar in grecia…acum mai ramane sa achizitionam ipad-ul 🙂

  3. Pingback: Ison electronic | ProsAnthropos

  4. laur zice:

    doamne ajuta parinte..pentru o tableta cu android ……..un program pentru ison imi puteti da? .va rog mult rud_van_nysteroy@yahoo.com

  5. vlad-alexandru zice:

    Sar’mana ! As dori si eu o recomandare a unui program similar celui de mai sus dar pentru tableta cu android.Va multumesc anticipat !

    • Pr. Andrei zice:

      Doamne ajută! Vlad, până acum nu am găsit vreun program eficient pentru android. Sper ca până la urmă să apară, pentru că pentru iOS există și e chiar foarte bun!

  6. Pingback: Program de ison electronic pentru android | ProsAnthropos…

  7. Florin Awa zice:

    vreau si eu programul va rog frumos

Spune ce părere ai