Reciclăm și ne jucăm – Omidă din carton


Deja știți că îmi place să mă joc cu băiețelul meu, și să mă folosesc la maximum de resursele pe care le am la îndemână. După ce am improvizat o căsuță pentru jucării, masă și scaune din cofraj de ouă, am văzut aici o idee care mi-a plăcut și am pus-o în practică imediat.

Aveți nevoie de:

– un cofraj de ouă ce va fi tăiat pe lung;

– sârmă plușată de diferite culori – pentru antene și gură;

– ochi mobili (nu sunt musai, pot fi și desenați);

– pom-pom (seamănă cu un moț mic de căciulă; nu sunt neapărat necesari, dar dau o notă haioasă creației);

– lipici bun (eu am folosit chiar super-glue, că voiam să reziste la manevrele lui D.);

– acuarele – pentru a colora omida;

Imaginea e destul de grăitoare, nu cred că e nevoie de multe detalii. Am vopsit cofrajul (aici m-a ajutat și D.), și după ce s-a uscat, am lipit ochii, gura și acei motocei. Apoi am făcut  două găuri mici și am băgat sârma plușată pe post de antene. Iată ce a ieșit:

Această prezentare necesită JavaScript.

Noi am făcut două și lui D. i-au plăcut foarte mult. S-a tot jucat cu ele. Pot fi folosite și în cadrul unor lecții despre natură sau dacă aveți cartea „Omida mâncăcioasă”, le puteți folosi pentru a pune în scenă povestea.   

În mijloc puteți vedea o felicitare de primăvară făcută de el cu degețelele. Mie mi-a plăcut foarte mult, așa că am pus-o la expoziție 🙂 .

Later edit: după ce am postat articolul, am găsit întâmplător și alte variante de omidă din carton și m-am bucurat. Pun link-urile aici pentru inspirație: Adriana (stilulmeudeviata.ro), Antoaneta (piticidarvoinici).

Dacă v-a plăcut ceea ce am făcut noi și ați pus și voi în practică, vă rog postați un comentariu unde să puneți link-ul către creațiile voastre.

Pace și bucurie sfântă!

Alina-Nicoleta

Despre Alina-Nicoleta

Sunt soție, mamă, preoteasă și le împlinesc pe toate după putere, cu ajutorul lui Dumnezeu! „Toate le pot întru Hristos, Cel care mă întărește.” (Fil. 4,13)
Acest articol a fost publicat în Crâmpeie de gânduri, Ne jucăm împreună și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Reciclăm și ne jucăm – Omidă din carton

  1. Claudia zice:

    Foarte frumos.Felicitari pentru omida, Alina!
    O sa ma inspir si eu de la tine cat de curand desi cred ca nici super glue nu e suficient ca omida sa reziste in fata baietelului meu 🙂

    • Mulțumesc.
      La noi a rezistat, numai că nu am avut eu destul lipici să lipesc și alte detalii 😉
      Până la urmă e mai important timpul petrecut împreună confecționând jucăria decât rezistența ei.
      Mulțumesc de vizită și spor la lucru! 🙂

  2. anda_elena zice:

    Da, da! Clar! Ne facem si noi omida! Foarte faine exemplarele voastre! 🙂

  3. ce frumoase au iesit! felicitari 🙂

  4. adriana zice:

    au iesit foarte frumos!
    felicitari!

  5. Pingback: Reciclăm și ne jucăm | ProsAnthropos

Spune ce părere ai